Čo pozeral internet?

Za uplynulý rok sa toho na internete zmenilo až až. Aj napriek tomu sa v pamäti mnohých uchovali momenty, ktoré boli neraz veľkým hitom, či videné s veľkým záujmom. Mnoho stránok sa snaží zmonitorovať, čo ľudia najviac sledovali v roku 2018. A nie len na Youtube, ale aj na sociálnych sieťach ako Facebook, Instagram a Snapchat.

film

  1. Pre mnohých nepochopiteľné, no jedno z najsledovanejších videí uplynulého roka bolo video určené dcére Kylie Jenner. Niet ani prekvapenia, keďže sa dlho darilo jej tehotenstvo tajiť a žiadne fotografie a ani videá neunikli pokiaľ nebolo toto samotné video zverejnené. Ak si ho chcete pozrieť čakať môžete len zábery z tehotenstva Kylie a z párty, ktoré usporiadala na počesť svojej vtedy ešte nenarodenej dcéry.

virtuallita

  1. Videá, ktoré sme pozerali na internete, boli asi 50 miliónov ohliadnuté. Niet divu, že sa tu umiestnilo aj Real life Trick Shots 2. Toto video vie uspokojiť aj náročnejšieho diváka, pretože zachytáva ľudí, ktorí so šťastím alebo so zručnosťou vedia hodiť tie najnepravdepodobnejšie veci do tých najnepravdepodobnejších miest. Je to zábavné video, ktoré chváli ľudskú zručnosť.
  2. Ďalšie sledované video bolo o rozchode internetového páru. Mnoho ľudí, ktorí sa preslávili vďaka platformy Youtube, majú pocit povinnosti informovať svojich fanúšikov o ich osobnom živote. Samozrejme, že táto téma zaujíma len ich verných fanúšikov. Otázne však zostáva, koľko ich v skutočnosti je, keže je video tak veľa krát zhliadnuté.

  1. Okrem tohto špecifického videa sa do rebríčka dostal aj spor, ktorý rozdeľoval internet niekoľko mesiacov. A to či počujú slovo Yani alebo Laurel. Každý podľa svojho rozpätia sluchu počul niečo iné, a svet to bral s nadhľadom, pretože len málokedy sa stane, že vznikne niečo také kuriózne.
  2. Prvú päticu uzatvára internetová superstár, ktorá sa preslávila v obchodnom reťazci Walmart. Síce tam nemôžeme chodiť nakupovať, keď sme na Slovensku, no spev mladého chlapca sa doniesol vďaka internetu aj k nám. Jódlujúce dieťa, ako ho mnohý nazývajú si vďaka virálnej pozornosti zarobilo na zmluvu s vydavateľom a šnúru koncertov v obchodoch.